سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/4/29
11:2 صبح

میتسوبیشی لنسر CJ

نویسنده آآرش هاشمی در دسته میتسوبیشی لنسر cj

این اتومبیل با طراحی جذاب و خطرناک با یک توربو شارجر و موتور 4 سیلندر قدرتی برابربا 217 KW و ماکزیمم تورکی برابر 366 NM بدست خواهد آورد که با یک گیربکس TC-SST به صورت استاندارد به بازار خواهد آمد اما میتوان به صورت دلخواه آنرا دستی یا اتوماتیک سفارش داد.

این اتومبیل جذاب دارای 9 اسپیکر و یک ساب ووفر به صورت استریو میباشد و دارای 6عدد ایربگ و سیستم GPS وترمز ABSوسنسور باران و پدالی که به صورت اسپورت طراحی شده برای تعویض دنده های سریع و دارای Power door mirrors & power Windows وسیستم بلوتوث و. . . بوده.
به صورت کلی دارای یک موتور 2 لیتری, 4سیلندر که ساخت کمپانی ژاپنی بوده,که شرکت میتسوبیشی قول داده است در نیمه دوم سال 2009 به بازار عرضه گردد.
نسبت تراکم این موتور عدد 9 بوده و میانگین مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر برابر 5,10 لیتر است و دارای 4سیلندر به شکل خطی که در جلو اتومبیل قرار گرفته است و با گیربکس های اتوماتیک و دستی بسته به سفارش مشتری  عرضه میشود , دارای طولی برابر 4510 میلیمتر و عرضی برابر 1810 میلیمتر و ارتفاعی برابر 1480میلیمتر میباشد که نسبت به اتومبیل های سدان که در سطح آن میباشد تقریبا" خوب میباشد.
این خودرو دارای  5 سال یا 30 هزار کیلومتر گارانتی دارد.

 

mitsubishi lancer cjmitsubishi lancer cj

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس