سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/4/31
8:28 عصر

هوندا آکورد کوپه

نویسنده آآرش هاشمی در دسته coupe، هوندا، آکورد، honda، accord، کوپه

کمپانی هوندا امسال مدل جدید آکورد را به نمایش گذاشت و سپس مدل دو در کوپه ی اکورد را معرفی کرد که شباهت زیادی به مدل ? در سدان اکورد دارد ولی از توانایی های بالاتری بهره مند است. این کوپه ی تازه وارد را باهم بررسی می کنیم :

 

 

طراحی بدنه :
طراحی هوندا اکورد کوپه نسل جدید نسبت به نسل قبلی بسیار متحول تر شده  است حتی نسبت به نسل قبلی مدل سدان و مشخص است که طراحان هوندا اکورد جدید نیز متحول تر شده اند تا طراحی قابل رقابت با مدل های اروپایی و  مدل های هم وطن اکورد را ایجاد کنند. تفاوت طراحی مدل کوئپه با سدان زیاد است اما باز هم شباهت هایی در آن ها با یکدیگر دیده می شوند . فرم کلی چراغ های جلو و عقب یکی است و طرح جلو پنجره نیز به همین ترتیب ولی طرح سپر های جلو و عقب و رینگ و لاستیک کوپه و مهم تر از همه طراحی اسپویلر ها و دیفیوزر ها به کلی با مدل سدان متفاوت و از فریم کاملآ اسپورتی برخوردار است .

 

 

راحی کابین :
این مدل که اکورد کوپه ال ایکس ـ اس است و تیپ ام تی مدل فول آپشن و سفارشی محسوب می شود و داشبورد آن فلزی و همراه با ترکیب آلومینیم مات و در جای جای کابین و پوشش صندلی های آن چرم طبیعی تیره رنگ سیاه به چشم می خورد . صفحه کیلومتر شمار آن دارای طرحی ساده و فوق العاده شبیه به مدل های ارزانقیمت تویوتا مانند تویوتا کرولا و اونسیس. یاریس و حتی تویوتا آوریس بوده و به سادگی داخل کابین اتومبیل کمک فراوان می کند ولی طرح کلی دالشبورد و کنسول مرکزی و کنسول میانی به همراه غربالک ( غربیلک ) فرمان و یک عدد مانیتور تقریبآ بزرگ در بالای کنسول وسط از سادگی کابین می کاهند و جلوه زیبا و لوکس به خودرو داده اند .

 

 

گیر بکس و پیشرانه :
اکورد مدل ???? در مدل مورد بررسی گیربکس پنج سرعته بصورت Manual ولی می توان ? سرعته دستی یا ? سرعته استپترونیک (نوعی تتایپترونیک) به لیست تجهیزات خودرو افزود. پیشرانه ی آن از سری موتورهای i vtec کم مصرف هوندا موتورز است و شش سیلندر وی شش می باشد که این پیشرانه خورجینی ???? سی سی حجم داشته و جدیدترین موتور V6 ساخته ی کمپانی هوندا موتورز ژاپن است و مشخصاتی از قبیل گشتاور ??? پوند فوت و قدرت موتور ??? اسب بخار دارد و که دقیقآ قدرتش همسان با قدرت موتور کمری ???? شش سیلندر است که کمری نیز درست ??? اسب بخار قدرت دارد و این پیشرانه ?.? لیتری قوی ترین موتوری است که تا به حال در مدل آکورد به کار گرفته شده است و دارنده سیستم جدید MVC که برای افزایش قدرت و کاهش و صرفه جویی در مصرف سوخت و کارآیی بالاتر ابداع شده است میباشد.

 

honda accord

honda accord coupe

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس